Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Lydia Julian schuchter typetje
|
Geplaatst: 12-02-2022 09:20:05 Onderwerp: reebok sneakers |
|
|
|
?Exclusief gemaakt voor de kleinvoeters, bekijk nike air max 90 deze aankomende colorway van de Nike Air Max Plus GS. Deze nieuwe versie van het model kiest voor een kleurrijke en gewaagde afwerking en begint met een lichtblauw bovenwerk dat vervolgens scherp contrasteert met het geel-naar-roze verloop op de plastic overlay. Meer geel is gespot op het spatbord en de neus, terwijl roze is gebruikt op de binnenvoering. Voeg de veelkleurige veterlussen, het leisteenblauw op de swoosh en een witte tussenzool toe en je hebt zeker een nek-draaier voor jezelf.
De Nike Air Trainer SC High is niet een silhouet waar ik veel aan denk. Geen van de kleurstellingen die ik heb gezien, valt me echt op, maar deze Bred-optie heeft een nike zoom heel strakke uitstraling. Of de inspiratie nu wel of niet uit de Air Jordan 11 is gehaald, dit is een van de mooiste Air Trainers die ik ooit heb gezien. Verdomme, dat maakt dat ik me oud voel, maar dat nike sb is niet ter zake. Nike gaat een paar van de vrijgeven? Nike Air Trainer SC High die de 20e verjaardag van die Olympische Zomerspelen herdenkt.
betekenis.?Vintage silhouetten zijn altijd populair en de Nike Cortez staat zeker op de lijst met fanfavorieten. Nu zien we dat de schoen in een aantal koele en rustige tinten zal komen om het jaar af te sluiten. Een nylon bovenwerk is aanwezig en is bijna volledig bedekt met Wolf Grey. Wit wordt gebruikt voor de reebok Nike-branding en op de tussenzool. Wit is ook te vinden op de tong, terwijl grijze veters aanwezig zijn om de look af te maken. Je kunt de Nike Cortez "Grijs/Wit" vandaag nog kopen via geselecteerde retailers. De Nike Dunk High krijgt dit seizoen een tijdloze kleurstelling van zwart en wit,
terwijl hij ook doet denken aan de recente COMME des GAR?ONS HOMME Plus x Nike Dunk High - minus de transparante PVC-panelen. Dit veelzijdige paar is momenteel verkrijgbaar bij geselecteerde Nike-retailers in het buitenland, hoewel een release in de Verenigde Staten binnenkort wordt verwacht. Na een zeer sterk debuut en een handvol kleurstellingen waar we tot op de dag van vandaag met bewondering naar kijken, lijkt het alsof nieuwe racers die komen en gaan, gewoon komen en gaan, tenzij ze Oreo zijn,
een straatesthetiek met het kleurenpalet, waardoor reebok sneakers het een vrij ideale agent is. Vivid Purple en Court Purple werken samen om een gradiëntachtig ontwerp langs het bovenwerk tot stand te brengen, terwijl Flint Silver zich richt op de tussenzool. Naarmate de tinten lichter worden en de overgangen van hiel tot teen, is het bijna alsof een uniek moment werd vastgelegd terwijl de zon onderging. Het is een van de meest rustige kleurstellingen die we hebben gezien voor de Nike Free Hypervenom 2 en als je geïnteresseerd bent in copping, kom dan de komende dagen bij [img]https://www.higheelsclub.com/images/n/reebok sneakers-145fkm.jpg[/img] ons terug voor update-informatie over de release van de staat. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|