Beatrice Pollitt schuchter typetje
|
Geplaatst: 31-07-2020 08:59:07 Onderwerp: Nike Sko Dame Tilbud |
|
|
|
Vi bremsede ned og nyder livet Nike Sko Dame Tilbud "(deacceleration), den pålidelige kvalitet af skriftlig og håndlavet kvalitet og langvarig vægt på perfekt sans, der insisterede på at gøre Mont blanc, vægt på" high tech "samfund, det markant dyrebare. folks sind, fyldpen pen mont blanc er blevet et symbol på ambitionerne om den "høje følelse", en valg af livskvalitet Fri, 15. februar 2013 20:15:42 0000 /? p = 392421 # comment-559572 De gjorde med vilje IKKE post (eller klippet fra billedet) af EXTERNAL SWOOSH, og jeg får det ikke. Det er klart, at disse close-up pix også med vilje blev udeladt fra denne artikel.
Jeg vil mest bestemt købe disse sko, hvis de beslutter at sælge disse sko. Når de gør det, vil jeg være den første person, der køber dem, fordi disse sko er de bedste sko nogensinde lavet af Lebron James, hidtil! Søn, 15. november 2009 03:37:26 0000 /? P = 76809 # comment-45226 Jeg elsker bare hans nye New York Yankees sko! De er bestemt bomben! Yankees er fantastiske, og Lebron er awesome, så når de Nike Sko Hvide begge er sammensat, skaber de verdens største sko nogensinde lavet! Jeg vil meget klart købe disse sko, hvis de beslutter at sælge disse sko, vil jeg være den første person, der køber dem, fordi disse sko er de bedste sko nogensinde lavet af Lebron James, indtil videre!
Lør 27. februar 2010 10:03:43 0000 /? P = 102369 # comment-63148 Nike Sko Kvinder kinda minder mig om Michael Jordan og tyre på deres første tre-tørv, de bærer hvide sokker på sorte sko kommer playoff tid (de bærer hvid på hvidt i hele den sædvanlige sæson), det var en tendens (inklusive deres baggy shorts), mange hold "efterlignede" dem, hold som pat rileys knicks, hehehe, da tyre blev sprængt af orlando i 6games, i starten af slutspillet næste år ('96 slutspil) gik de sort på sort på både unis (hjemme- og udeuniform).
U blev straffet, hvis du kom til da lane ... Og MJ var i sin 6. sæson, da han fik sin 1. ring, Lebron var i sin 9. sæson..MJ er ubesejret i da Finals, Lebron er ikke ... Selv Kobe fik Nike 97 Black sin 1. ring & 1. finalen optrådte i en alder af b4 Lebron gjorde. Kobe var 21 mod Lebron 22 ... Så som jeg sagde, det vil tage meget for enhver1 inklusive Lebron for at overtage da GOAT-stedet. Da ting, som MJ gjorde på og fra da court, kan det ikke duplikeres ... Lebron har aldrig været i en dunk-konkurrence, så meget mindre at vinde 2 som MJ eller endda 1 som Kobe ... Lebron har aldrig været defensivt POY. Jordan har aldrig modtaget noget mindre end guld i sin olympiske karriere.
Det er intet på gulvet, som han ikke kan! Score selvfølgelig, rebound, pasning, forsvar, post-up, COACH og alt hvad han vil gøre. Dude er noget, vi aldrig har set uanset hvilke epoker, vi taler om. Jeg håber bare, at min dreng (Durant) og min by (OKC) får en ring, mens LeBron er i hans fyrste. Det er ingen ord til at forklare, hvor flot den fyr LeBron er, og jeg kører ikke på hans nødder, jeg taler bare sandheden! Han kunne gå til Hall of Fame lige fra sin gymnasiekarriere. Han solgte universitetsområder, og halvdelen af hans spil var på espn, ingen andre gjorde det, ikke visne, Kobe, Jordan, Chamberlain, Shaq, ingen! @Da_Real_Big_Infinite min homie bare VITNESS.
Mandag 16. december 2013 18:38:40 0000 /? P = 477233 # comment-620972 Hvis u vil sammenligne alder, så havde Oscar Robinson & Wilt Chamberlain bedre antal & karrierepræstationer bedre end Lebron ... Og ingen da kernen i da teamet blev Nike 97 Silver Bullet ikke intakt, da Lebron rejste. Shaq og Antwan Jamison forlod begge teamet ... Michael Hjalp med at udvikle Scottie. Lebron hjalp ikke med at udvikle d wade eller bosh. De var allerede etableret .. Og du kan ikke sammenligne MJ & Lebron ... Hvis anythin Lebron er mere magi og pippen, så spillede Jordan& Jordan spillede i en æra, hvor håndkontrol var lovlig og meget mere hårdere overtrædelser blev begået ... Og hvornår har du nogensinde set Jordan Flop for at få et opkald& Michael vil altid være da bedst. 6 finaler optrædener, 6 titler, 6 finales MVP'er. |
|